znad pędzla i koszulki

poniedziałek, 31 października 2011


czyli rozmawiamy dziś z Ewą Hultqvist, twórczynią działającej o niedawna marki Efvva i projektantką niezwykłych, ręcznie malowanych ubrań, także dla dzieci. O fajnych także dla innych mam planach na przyszłość, mokrych chusteczkach, sztuce i 3-letnim Hugo poczytajcie w naszej rozmowie :-)



skąd pomysł
Uwielbiam malować. Kiedy trzymam pędzel czuję się szczęśliwa. Fascynuje mnie moda ale nie przepadam za sieciówkami. Jeszcze na studiach we Francji znalazłam sklep, gdzie sprzedawano pojedyncze egzemplarze ubrań wykonanych ręcznie przez artystów. To było wspaniałe odkrycie – już wtedy czułam, że jest mi to bliskie. Połączyłam dwie pasje: malarstwo i modę. Tak powstała EFVVA. Pojawienie się mojego synka Hugo zainspirowało mnie do stworzenia podkolekcji poświęconej dzieciom: BABYLOVIN by EFVVA

 
mój sposób na biznes
pasja, prawda, pracowitość, wytrwałość, ciężka praca i szacunek

gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie macierzyństwa
mokre chusteczki - ścierają wszystko więc czasem się zastanawiam, czy aby na pewno są odpowiednie dla dziecięcej pupy... Także maść na stłuczenia i szczególnie przy pierwszym dziecku - mądre książki poradniki…

gadżet totalnie przereklamowany
jest ich wiele! Okazuje się, że ani maluszki ani ich rodzice nie potrzebują tylu wymyślnych akcesoriów które mają ułatwiać życie na każdym kroku. Czasem musi się wysypać, wylać czy przewrócić etc. Nasz Hugo w ogóle nie uznaje smoczków. Myślę także, że kosmetyki dla dzieci są nieco przereklamowane – jest ich zbyteczna różnorodność.

ulubiona zabawka mojego dziecka
hmm…IPhon Taty;) oraz wszelkie przedmioty które zabawkami nie są, a dopiero się nimi stają w małych rączkach Hugo, np. sitko, drewniane łyżki, pojemniki, pudła, pudełka różnego rodzaju…

moja ulubiona zabawka
mój nowy smartphone

ulubiona książeczka dla dzieci
M.O.D.A i inne książeczki z wydawnictwa Dwie siostry.

bizneswoman dobra rada
każdy pomysł może być dobry i przerodzić się w udany biznes

w Polsce brakuje mi
miejsc użyteczności publicznej z dogodnymi rozwiązaniami dla dzieci oraz osób niepełnosprawnych. Jednak i tak jest coraz lepiej i myślę , że zmierzamy w dobrym kierunku

plany na przyszłość
rozwinąć markę EFVVA. A więc na początek  ręcznie malowane suknie jedwabne dla Mam i nie tylko, oraz nowe bluzeczki dla dzieciaków i Tatusiów w sesji w iście karnawałowym stylu, a następnie kolekcja wiosna/lato 2012 z sesją w plenerze…
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...