hen, za młynem

wtorek, 29 marca 2011


czyli w krainie Moulin Roty można znaleźć zabawki z innej epoki, które swoim starannym wykonaniem i baśniową stylistyką zachwycą zapewne nie tylko dzieci:

 taka na przykład katarynka (39 zł)...

...albo kogucik do obserowania wiatru (89 zł)...

...lub też skrzynia z narzędziami (109 zł)...
 
...budzą we mnie nostalgię za dzieciństwem. Mam chęć znowu mieć warkoczki i nic, tylko się bawić.Wśród walizeczek ze skarbami Moulin Roty w oko wpadł mi też zestaw do robienia na drutach dla małych krawców i krawcowych (179 zł):

Mogłbym się nią bawić choćby dziś! Moulin Roty to baśniowe zabawki wykonane bardzo starannie i dokładnie, z wielką dbałością o styl. W największy zachwyt wprawił mnie zestaw kuchenny, gdy go zobaczyłam na żywo u pewnej małej dziewczynki. Jest naprawdę doskonały (ta wyjmowana misa zlewozmywaka!).
Zestaw składa się z kuchenki (590 zł) i zlewozmywaka (589 zł). Największy wybór zabawek Moulin Roty znajdziecie w Bokado, warto zajrzeć i choćby popodziwiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...