lista życzeń - część druga...

środa, 10 listopada 2010
czyli druga połowa ładnebebe gorsza nie będzie i też chce wirtualnie poszaleć w tublu z wirtualnym kuponem na 150 pln. Tylko ja postawię na mniej i drożej. Bo bardzo podoba mi się śpiworek jj cole idealny do spacerówki na nadchodzącą zimę. Po wykorzystaniu mojego kuponu będzie kosztował mnie tylko 89 pln. 



Z drugiej strony obiecałam sobie zainwestować w chustę dla maluszka. Bardzo podobają mi się te gwatemalskie. Mają piękne kolory i odcienie. Po odjęciu wygranych 150 pln, wysokiej jakości chusta będzie kosztować mnie 99 pln. 



A gdybym miała wydać bardziej klasycznie to na pewno zdecydowałabym się na ten rewelacyjny pokrowiec na wózek, idealny w czasie podróży samolotem. Często wózki po locie  bez zabezpieczenia w luku bagażowym są oddawane właścicielom w opłakanym stanie. A ten pokrowiec jest mały i poręczny. Sprytnie uchroni nasz wózek przed niepotrzebnymi rysami, plamami i innymi niezbyt miłymi niespodziankami.






Kosztuje 89 pln. Czyli zostało mi jeszcze 61 pln. Dopłacam 28 pln i inwestuje w bilibo. Widzę jak moja córka potrafi kreatywnie podchodzić do zabawek i sprzętów domowych. Jestem przekonana, że ta zabawka podbije jej serce i będzie jej dłuuugo dłuugo służyć. 




Eh i wszystko wydane. Nawet kilkakrotnie za jednym zamachem. Fajne te wirtualne zakupy :-) Wy macie lepiej. Możecie wydać te pieniądze naprawdę. Wystarczy wziać udział w naszym konkursie. Warto także zajrzeć na stronę fb tublu. Tam wiele jeszcze innych pomysłów na wydanie 150 pln.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...