rozmawiamy z Kadrową

poniedziałek, 17 stycznia 2011
...czyli z Magdą Dębińską z Działu Kadrów. Magda jest mamą 4,5 –letniego Antoniego i  niezwykłym talentem w fotografowaniu dzieci. Dział Kadrów powstał około roku temu i jest jednym z najciekawszych projektów fotograficznych koncentrujących się na dzieciach. Poczytajcie, jak Magda zachwala piersi (nie tylko swoje) i baśniowo-realistyczną książeczkę o końcu lata…


skąd pomysł: Fotografią zajmuję się od kilku lat. Wcześniej robiłam zdjęcia lifestylowe i modowe. A dzieci w moich pracach pojawiły się - jak to często bywa - przypadkowo. Teraz mam czas na fotografowanie dzieciaków i czuję to. Lubię z nimi pracować i na nie patrzeć. One mnie bardzo inspirują. I zaskakują.

gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie macierzyństwa:
piersi:):) niezastąpione w domu I w podróży. Każdy powinien je mieć. 

w ciąży niezbędna okazała się: praca – dała mi masę pozytywnej energii, ruchu, zaangażowania.

ulubiona zabawka mojego dziecka: drewniana kolejka. I jegomość Mrówkoson – zdeformowany potwór cały z bawełny wypchany poliestrem, pozszywany na wszystkie możliwe sposoby.

moja ulubiona zabawka: już za chwilę będzie nią nowiutki, jeszcze cieplutki Fuji Instax – aparat do zdjęć natychmiastowych.


ulubiona książeczka dla dzieci: Lato Garmanna”, autor: Stian Hole, wyd.FISO; “Ciotki przyjeżdżają w odwiedziny kilka razy w roku. Przywożą ze sobą reumatyzm, przepuklinę I ciasto makaronikowe. Przypływają promem z innego świata...” Ta książka przenosi w inny wymiar. Zachwyca I rozczula mnie za każdym razem kiedy ją czytam. A ilustracje to już totalny odjazd!

mama dobra rada: w złe dni, powtarzam za moją przyjaciółką - tylko spokój nas uratuje!

kobieta dobra rada: znaleźć w sobie pasję do robienia czegoś, co kręci i podnieca.

bizneswoman dobra rada: tanio kup, drogo sprzedaj!


miejsce, które lubię odwiedzać z dzieckiem: Esencja Smaku. Nasza ulubiona knajpa, z rodzinnym klimatem i z ludźmi, którzy znają się na swojej pracy. I z cudownym jedzeniem. Tam człowiek nic nie musi.

w Polsce brakuje mi: czystych trawników, na których można rozłożyć koc i piknikować z rodziną bez końca. Słońca.

plany na przyszłość: Chłopiec z błyskiem w oku, wrażliwy, z zaufaniem patrzący w obiektyw. Planuję nowe zdjęcia. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...