mój koszyczek,czyli co tam w Misialala

wtorek, 24 maja 2011


W sklepie Misialala trwa akcja taniej z ładnebebe, czyli możecie robić w nim zakupy z 10% rabatem. Misialala to sklep jak grota Ali Baby - aby przedrzeć się przez stosy zgromadzonych tam świetnych zabawek, kreatywnych gier i pomysłowych artykułów plastycznych, trzeba mieć chwilkę.  Tutaj pierwsza propozycja zakupów, a poniżej druga - moja :-) Mam nadzieję, że Wam pomoże lub Was zainspiruje?
W Misialala znalazłam świetne figurki zwierzęce, które poddają się dziecięcym rączkom i które można ustawiać w dowolnych pozycjach:



Kosztują 19,90 za sztukę. W krainie dziecięcej wyobraźni na pewno znajdzie swoje miejsce też taka genialna dwustronna marionetka:

Z jednej strony mamy Bellę, z drugiej - całkiem sympatyczną Bestię. W Misialala znajdziecie więcej dwustronnych postaci, kosztują 76 zł.
Moja córeczka jest jeszcze za mała na prawdziwy domek dla lalek, ale powoli zaczyna budować małe scenografie. Dlatego chętnie kupuję jej tematyczne zestawy mebelków. Kuchnię już mamy, teraz czas na pokoik dziecięcy (109 zł), który na pewno napędzi Milę do snucia nowych historii:

i na łazienkę (znowu 109 zł), która jest, jak wiadomo, niezwykle istotnym pomieszczeniem:
Wszystkie mebelki dla lalek marki Educo wykonane są z bambusa (surowiec tani i łatwo odnawialny, więc ekologiczny), mają żywe barwy i naprawdę niezłe wzory! Na koniec zajrzałam jeszcze do obszernego działu z artykułami plastycznymi i wybrałam coś dla nas. Po pierwsze - stemple (16,50 zł). Służą niestety nie tylko przy rysowaniu, ale są też odbijane na rączce Tadzia w nagrodę za umycie zębów. Skubany, nie znosi tej czynności i racjonalne argumenty nie trafiają...

Poza tym - flamastry do tkanin (18 zł) - to dla Mili i dla mnie. Wspólne zdobienie ubrań już wypróbowałyśmy - zabawa jest przednia.
Tak dziś wygląda mój koszyczek. Mam nadzieję, ze i Wy znajdziecie w sklepie Misialala przedmioty, które się Wam spodobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...