stolik do taplania w wodzie

środa, 16 marca 2011


Czy tylko moja córka na koniec posiłku, udając, że grzecznie pije, nagle przechyla kubek i całą jego zwartość wylewa na stół i ku wielkiej swojej radości tapla w tym ręce i resztki rozsypanego jedzenia? Czy tylko moja córka uwielbia wrzucać do swojego kubeczka lub wiaderka z wodą wszystko to czego wrzucać się nie powinno, na przykład: mamy portfel, swoje kapciuszki i regularnie już skarpetki? I tak bijąc się z myślami wpadłam na to! Od razu humor mi się poprawił. Skoro ktoś coś takiego wymyślił - nie jesteśmy same! hura! 


Do swobodnych zabaw z wodą mamy jeszcze chwilę. W między czasie taki stolik byłby jak znalazł :-) Myślę, że miałby szansę zaspokoić eksperymentalne rządze i wodne słabostki mojej córki.  Ma świetne kolory i design. Kosztuje 279$. Do kupienia tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...