ładnie wśród igiełek

poniedziałek, 20 grudnia 2010


Poszukuję ładnych zabawek na choinkę. Zainspirowała mnie moja kuzynka, która przechowuje w specjalnych pudełkach choinkowe ozdoby przekazywane z dziada pradziada. Zabawki są pokatalogowane, a ubieranie choinki trwa kilka dni. U mnie zajmowało maksymalnie godzinę, a na choince wisiały słomiane zabawki z Ikei... Postanowiłam od tego roku zacząć powoli odmieniać oblicze świątecznego drzewka. I znalazłam to:

Te cudne łyżwy wykonane są z płótna i ręcznie haftowane. Kosztują 45 zł za 3 sztuki. Kupicie je w sklepie z potrzeby piękna, gdzie czekają też inne cudne zawieszki choinkowe (ceny od 32 zł do ok 60zł ), na przykład takie:
             

Wyjątkowe wrażenie na dzieciach zrobią też na pewno zabawki z Kenii, szyte zgodnie z zasadami fair trade. Każdy zakup takiej ozdoby pomoże kenijskim, dziergającym mamom utrzymać swoje dzieci. W kenijskich wełniaczkach podoba mi się też to, że pochodzą z zupełnie innego świata, gdzie świąteczna choinka jest czymś egzotycznym. Jest w nich zaklęty duch podróży i odkrywania. W Tuliluli dostaniecie na przykład choinkowego lwa:


i myszkę. Zabawki kosztują 15 zł za sztukę. Lub cały komplet za 150pln.


Nietypowe są też poduszeczki z Dobranocpchłynanoc. Pościelowe drobiazgi uroczo prezentują się ze swoją puszystością wśród kłujących igiełek.


Taka choinkowa poduszeczka dołączana jest do zakupów w dobranocpchłynanoc. Poduszkową bombkę można także po prostu zamówić. Kosztuje 6 zł za sztukę. Natomiast w sklepie Dobranocpchłynanoc kupić można taką cudną świąteczną girlandę w promocyjnej cenie (15 zł):


Warto tam zajrzeć także po inne promocje świąteczne. A Wy, jak dekorujecie Wasze choinki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...