testujemy nosidełko Hipseat

czwartek, 21 października 2010

Na ręce! Nie mam siły! - słyszę po trzech minutach spaceru. Mila marudzi, Tadzio woli w takich
sytuacjach położyć się plackiem na chodniku. Dla takich mam jak ja, których maluchy "powinny" już chodzić same, a różnie to bywa w praktyce, rozwiązaniem może być Hipseat. Pomysł genialny w swej prostocie:  Hipseat to pas biodrowy z „półeczką”, na której sadza się dziecko.




Zamiast nosić je po prostu na biodrze, dysponujemy mini-siedziskiem, które, dzięki solidnemu pasowi, sprawia, ze nasz kręgosłup jest prosty. Dla mnie pas Hipseat był strzałem w dziesiątkę, bo mój synek z noszenia w chuście po prostu wyrósł. Od kiedy zaczął chodzić nie dało się go już zamotać, bo i tak po chwili chciał wychodzić. Nie chciałam używać wózka na krótkie trasy, których znaczną część potrafi już przejść sam. Nosiłam go na biodrze – pewnie większość z Was wie z autopsji, jakie ma to skutki uboczne dla naszych pleców…



Hipseat jest tak lekki i wygodny, że przypinam go sobie rano i chodzę z nim przez cały dzień. Przydaje się kiedy gotuję, kiedy idziemy na plac zabaw i po wyjściu Mili z przedszkola, kiedy potrzebne jest większe przytulenie. Biorę pas ze sobą, kiedy jesteśmy skazani na wypad do sklepu, biorę go także na spotkania towarzyskie ze znajomymi. I już nie moge się doczekać wypróbowania go w warunkach letnich. Będzie idealny na plaży!

W Hipseat doceniam uniwersalizm: pasuje na dzieci w różnym wieku (od 6 miesięcy do 3 roku życia włącznie), jest szybki i prosty w obsłudze. Według producenta zakłada się go 15 sekund. Nie mierzyłam, ale wierzę! Także w to, że kręgosłup ma się od razu lepiej - odczuwalna różnica jest kolosalna. Przestały boleć mnie ramiona i szyja.



Ładnebebe poleca pas wszystkim tym rodzicom, którzy lubią nosić swoje maluchy i którzy musieli się pożegnać z ulubionymi chustami i nosidłami ergonomicznymi. Hipseat nadaje się dla dzieci ruchliwych, ale pragnących bliskiego kontaktu. Hipseat występuje w kilku klasycznych kolorach i kosztuje ok. 170 zł. Do kupienia m.in. u dystrybutora maveroA dla naszych czytelniczek i czytelników mamy ofertę specjalną. Wystarczy zamówienie przesłać na mejla info@mavero.pl, a przesyłka będzie gratis. Promocja trwa do końca listopada.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...