mama dobrze zorganizowana

środa, 21 lipca 2010
No dobrze, torbę już mamy, a w torbie mamy porządek. A co z porządkiem w naszych głowach? Tysiące informacji, tysiące rzeczy do załatwienia, tysiące dat do zapamiętania, tysiące do... I u mnie do tej pory było tysiące karteczek z tysiącem informacji, poutykane w tysiącach miejsc, o których na pewno będę pamiętać... a jak przychodziło co do czego, to włosy z głowy darłam z rozpaczą krzycząc "gdzie ja to posiałam". Na ratunek przyszedł mi organizer mamy od brioko. Te wszystkie tysiące: dat wizyt lekarskich, list zakupowych na potem, pożyczonych książek, przepisów na pyszne tiramisu, nazwisk ulubionych kosmetyczek, fryzjerek, godzin otwarcia przedszkoli, list filmów, które muszę obejrzeć, planów dnia - wszystko to znalazło swoje jedno miejsce. Organizer mamy brioko jest gruby, uporządkowany, z fajną okładką. Bardzo ułatwia życie. On + porządna torba z tysiącem :-) kieszonek to zestaw obowiązkowy mamy dobrze zorganizowanej. Do kupienia w wielu miejscach, np. w sklepiku brioko, w mamagama, babystyle. Cena 37 pln.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...