wróżka czy myszka?

piątek, 17 lutego 2012

Kto u Was zgłasza się po mleczaki? U naszych dzieci ząbki jeszcze nie wypadają, ale fakt, że nastąpi to już wkrótce mocno mnie porusza. Trzeba się na to psychicznie przygotować!


Może pomoże mi w tym pudełeczko, w którym będę mogła (w roli myszki lub wróżki zębuszki) przechowywać mleczne uzębienie mojego starszaka. Pudełeczek zrobiło się sporo na naszym rynku, i warto się w nie zaopatrzyć, by mleczaki się nie zawieruszyły wśród pamiątek. Ja wypatrzyłam spory wybór w sklepie o!mamma.


Kosztują 7,50 zł za sztukę, są zrobione z drewna i stanowią naprawdę uroczy drobiazg. W takim pudełeczku można mleczakiem obdarować dumnych dziadków, o ile nie kojarzy się Wam to ze średniowiecznymi relikwiami ;-)


A do o!mamma zapraszamy także po ogromny wybór zabawek i przydatnych drobiazgów.

zdjęcie szczerbulca znalezione tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...