tatusiowy biznes

środa, 22 czerwca 2011


Taki oto sklep znalazłam, a w nim całą masę świetnych kreatywnych zabawek, które z miłą chęcią kupiłabym mojej córce, znajomym dzieciom na urodziny... obdarowałabym nimi nie jeden żłobek i przedszkole... Dlaczego? Bo są kolorowe, drewniane, z pomysłem, a przede wszystkim niby klasyczne, ale jednak inne. Oto te, ktore spodobały mi się najbardziej:

Bardzo spodobały mi się te puzzle drewniane, które można układać na tysiące sposobów:




Świetne są także te sowy matrioszki. Wkładać, wykładać. To czynność, którą maluchy mogą robić bez końca.



Piramidka - klasyk? Jak widać niekoniecznie!


I wecie co też jest fajne w tym sklepie? Mianowicie to, że założyło go dwóch tatusiów :-) Takie męskie spojrzenie na świat zabawy dziecka - nam bardzo się podoba. I może zainspiruje innych tatusiów do zaangażowania się w dziecięcy biznes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...