rozmawiamy na Dobranoc i na dzień dobry

wtorek, 8 marca 2011
Aneta Kowalska: to ona kryje się za świetnym projektem pościelowego sklepu DobranocPchłyNaNoc. Prowadzi również bloga pod tą samą nazwą. Prywatnie jest mamą Zosi (4,5 roku) i Franka (3 lata), i nie zamierza na tym kończyć. Miłośniczka ładnych rzeczy i francuskiego stylu. Właśnie debiutuje w nowej roli: 27 marca organizuje Pchli Targ: kiermasz produktów dla dzieci, który Wam bardzo polecamy!

skąd pomysł
Z żalu, że nie mogę znaleźć dzieciakom ładnej pościeli. Wybór pomiędzy znanym szwedzkim sklepem a wzorami w spidermany i małe syrenki w ogóle mnie nie zadowalał. Z zachwytem oglądałam w Internecie pościelowy asortyment sklepów zagranicznych, i wtedy pomyślałam, że jest to przecież pewnego rodzaju 'luka' na rynku produktów dziecięcych. Długo szukałam pierwszych producentów, aż w końcu trafiłam na Pipocę i Mon Petit  Univers – dwie malutkie francuskie firmy, których stylistyka absolutnie mnie zauroczyła. Z czasem stwierdziłam, że cudownie byłoby stworzyć coś samemu. Do zakupu maszyny do szycia namówiła mnie mama. Od tamtej pory z importera “Pchły” stały się producentem:)


mój sposób na biznes
Robić coś z pasją i dla pieniędzy, nigdy odwrotnie

gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie macierzyństwa
Wilgotne chusteczki. Jak się okazało – czyszczą wszystko, nie tylko pupę. Nie wiem, jak mogłam bez nich funkcjonować przed porodem.

gadżet totalnie przereklamowany
Mnóstwo gadżetów uważam za przereklamowane, a szczególnie te, które próbują “uchronić” dziecko przed wylaniem, wysypaniem, przewróceniem, zapłakaniem. Nie dajmy się zwariować.

w ciąży niezbędna okazała się: 
...mięta. Pita w ogromnych ilościach pomagała na zgagę i nie tylko.

ulubiona zabawka moich dzieci
Na dzisiaj jest to przyniesiony przez Mikołaja domek Muminków.

moja ulubiona zabawka
Maszyna do szycia.

ulubione dziecięce marki
Kocham (oglądać;) ubranka francuskich marek, (Bon Point, April Showers by Polder, Monamici, Talc – za stylistykę, jakość i kolory, mniej za ceny:) Bardziej przystępne cenowo, a co ważniejsze do kupienia w Polsce to duńska Noa Noa i francuska Okaidi.

ulubione dziecięce sklepy
Lubię sklep internetowy Pikinini za szeroki asortyment muminkowy.

strona internetowa, która najbardziej mnie inspiruje
Jest ich około 500:)), ale jeśli mam wybrać jedną, niech to będzie: ledansla.blogspot.com – blog, który jest kwintesencją francuskiego stylu i klimatu. Prowadzony przez mamę dwóch chłopców, pokazującą ich codzienność. Uwielbiam podpatrywać zdjęcia z ich domu.

ulubiona książeczka dla dzieci
Od długiego czasu niezmiennie wszystkie tomy “Julka i Julki”. Ja natomiast jestem ostatnio zauroczona wydanymi niedawno przez Dwie Siostry czterema małymi książeczkami z klasyką: “Stefek Burczymucha”, “Małpa w kąpieli”, “Paweł i Gaweł” oraz “Chory kotek”. Przepiękne wydawnictwa.

mama dobra rada
Traktuj swoje dziecko jak małego człowieka. Szacunek i prawdomówność to podstawa. Tego samego oczekuję od nich.

kobieta dobra rada
Kiedy dzieci śpią, zajmij się ich ojcem (bynajmniej mu nie matkuj;)

bizneswoman dobra rada
Konsekwentnie robić swoje. Nie tracić energii na porównywania, czy nadmierne śledzenie działań innych.

miejsce, które lubię odwiedzać z dzieckiem
Lubimy z nimi podróżować. Im dalej i egzotyczniej – tym lepiej. Poza zjechaną Europą mamy za sobą wakacje w Stambule i Casablance. Przed nami Wietnam:)

w Polsce brakuje mi
słońca.

plany na przyszłość
brat lub siostra dla brata i siostry:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...