miejski lans

czwartek, 10 lutego 2011

ładnebebe bywa i ładnebebe bywa zapraszane. Tym razem nasza jednoosobowa reprezentacja pojawiła się na press day Ultimate Fashion. Były świetne szpilki, cudowne obcisłe rurki i sexowne miniówy. Nic to... z coraz większym brzuchem i zamkniętymi oczami, żeby przykro nie było,  przemknęłam obok fantastycznych koturn i podreptałam do stojaka z ubrankami dziecięcymi marki peacocks


Muszę przyznać, że z marką peacocks poznałam się niedawno i z miłą chęcią osobiście obmacałam towar. Oczywiście od razu rzuciłam się na sukienki. Ten mój chłpak nie będzie miał ze mną łatwo ;-)


Okazało się, że warto było targać brzuch bo znalazlam kilka perłek w fajnym miejskim stylu - nie tylko dziewczęcych! Oto one:






Ceny: sweterki – od 59,99, sukienki – od 39,99, buciki od 34,99 zł, dziecięce akcesoria zimowe – od 19,99. Sklepy z ubrankami peacocks znjadziemy w Warszawie  – C.H. Gocław ul. Gen. Emila Fieldorfa 41, Wałbrzychu – Galeria Victoria ul. 1 Maja 64, Gliwicach – C.H. Arena ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego i Bydgoszczy – Focus Mall ul. Jagiellońska 39.

2 komentarze:

Kasia pisze...

Buciki są obłędne :D

kosmosik pisze...

jest tam więcej takich :-)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...