DobranocPchłyNaNoc: wirtualne zakupy

czwartek, 3 lutego 2011

Ach, znowu mogę poszaleć z zakupami. Załóżmy, że wygrałam bon zakupowy w naszym konkursie i idę na wirtualne zakupy – do mojego ulubionego sklepu DobranocPchłyNaNoc. Przede wszystkim kupuję gwiazdkową kołderkę niemowlęcą (cena promocyjna:150 zł).


Co prawda niemowląt u mnie w domu brak, ale Młody się pod nią jeszcze zmieści. Kiedy wyrośnie, kołderka wyścieli mój pleciony fotel. A jeśli nie kołderka, to co? Zaopatrzę rodzinę w miłe drobiazgi. Dla Mili woreczek na skarby: kamyki, kasztany, drobne pieniążki podkradane tacie z portfela…


Woreczki kosztują od 12 do 19 zł. Tadzio będzie słuchał kołysanek Magdy Umer i Turnaua (32 zł).


Mój mąż dostanie jasiek, bo jest ich wielkim miłośnikiem (i nocnym wyrywaczem). Jaśki kosztują 66, 75 zł ( w promocji).


A ja mam zamiar otulać się przy wieczornym czytaniu w ten kocyk w najpiękniejszym dla mnie odcieniu błękitu (179,40 zł przeceniony z 299 zł).


Nie liczę ile razy przekroczyłam swój zakupowy limit. Już tak mam ;-)


1 komentarz:

AP pisze...

,,Dobranoc pchły na noc'' sklep ,który nigdy swych klientów nie oszukuje tylko dobrą jakość promuje .

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...