czary mary

środa, 1 września 2010

Barbara Berrada szyje, fotografuje i rysuje. Dziecięce ubranka jej autorstwa nie mają nic z typowych dziecięcych klimatów, które znamy z dostępnych sieciówek. Jest w nich dużo fantazji, dorosłości, ale i magii i czarów. W zdjęciach jest coś niepokojącego, ale i tajemniczego. To tak jakby mówiły, albo jesteś z nami w naszym dziwnym świecie, albo spadaj. Zresztą sami zobaczcie.




Dla mnie mają swój urok. Świetne stylizacje i piękne dzieci. Zresztą idealnie komponują mi się z tym co jest za oknem. Więcej na jej blogu i w sklepie.

4 komentarze:

DobranocPchłyNaNoc pisze...

Znam jej bloga dobrze. Uwielbiam te ubrania i modeli, którzy je prezentują.

kosmosik pisze...

prawda. są cudne. rozwalają mnie pelerynki. kurcze też taką miałam jak byłam dzieckiem :-)

amelia pisze...

co za piękne zdjęcia!!..i Wasz blog także,będę wracać..
pozdrawiam amelia

kosmosik pisze...

cieszymy się bardzo! pozdrawiamy :-)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...